IEB në mbështetje të zbatimit të standardeve zyrtare të mësuesve të institucioneve arsimore parauniversitare si: kopshte, shkolla të arsimit 9-vjeçar, shkolla të mesme, ofron trajnime të zhvillimit profesional dhe të vlerësimit me kredite për të gjithë drejtuesit e arsimit parauniversitar.
Fushat e trajnimit, sipas standardeve, zyrtare janë:
Moduli | Titulli |
---|---|
1 | “Kurrikula e bazuar në kompetenca” |
2 | “Kurrikula bërthamë/bazë e shkollës” |
3 | “Kurrikula me zgjedhje” |
4 | “Menaxhimi i kurrikulës bërthamë, i zgjedhjes së nxënësve, i kurrikulës me zgjedhje, si dhe ndërrimi i apo transferimi i lëndëve brenda dhe jashtë shkollës në gjimnaz. |
5 | “Projekti kurrikular” |
6 | “Plani vjetor lëndor” |
7 | “Ekipi kurrikular i shkollës dhe ekipet lëndore” |
8 | “Planifikimi i orëve të lira në nivel shkolle” |
9 | “Shërbimi komunitar në shkollën e mesme” |
10 | “Modulet profesionale në gjimnaz” |
11 | “Standardet e përmbajtjes dhe të arritjes në arsimin parashkollor” |
12 | “Plani vjetor i procesit mësimor-edukativ në kopsht” |
13 | “Mësimdhënia dhe të nxënët” |
14 | “Plani ditor” |
15 | “Objektivat/rezultatet e të nxënit” |
16 | “Hartimi i objektivave të arritjeve të nxënësve (OAN)” |
17 | “Parimet kryesore gjatë orës mësimore” |
18 | “Formate mësimore për organizmin e orës së mësimit” |
19 | “Teknikat e vlerësimit” |
20 | “Llojet e vlerësimit” |
21 | “Veprimtaritë që vlerësohen” |
22 | “Produktet që vlerësohen” |
23 | “Zhvillimi i minitesteve” |
24 | “Metodat e të nxënit me në qendër nxënësin” |
25 | “Mësimdhënia nëpërmjet teknologjive të informacionit dhe të komunikimit (TIK) në arsimin bazë dhe të mesëm” |
26 | “Bazat e didaktikës në Arsimin Profesional” |
27 | “Të mësuarit e teorik dhe praktik në Arsimin Profesional” |
28 | “Vlerësimi i nxënësve në Arsimin Profesional” |
29 | “Mediet mësimore në Arsimin Profesional” |
30 | “Përdorimi i laptop-it në procesin mësimor” |
31 | “Veprimtaritë ekstrakurrikulare në shkollë ” |
32 | “Mjetet didaktike dhe materiale” |
33 | “Aftësitë dhe temat ndërkurrikulare në shkollën e mesme” |
34 | “Komunikimi në klasë” |
35 | “Motivimi i nxënësve” |
36 | “Detyrat e shtëpisë” |
37 | “Përzgjedhja e teksteve shkollore” |
38 | “Mjedisi fizik i klasës” |
39 | “Plani i Edukimit/zhvillimit Individual” (PEI) |
40 | “Kujdesi ndaj nxënësit dhe këshillimi i karrierës së tij në arsimin parauniversitar” |
41 | “Plani ditor i procesit mësimor-edukativ në kopshte bazuar në modele të ndryshme” |
42 | “Shërbimi psiko-social në institucionet e arsimit parauniversitar” |
43 | “Vetëvlerësimi i shërbimit psiko-social në institucionet e arsimit parauniversitar” |
44 | “Plani i mësuesit” |
45 | “Portofoli i mësuesit” |
46 | “Koha e punës së mësuesit në institucionet arsimore parauniversitare” |
47 | “Këshilli i Mësuesve” |
48 | “Standardet e shkollave komunitare” |
49 | “Teknika të bashkëpunimit shkollë-komunitet prindëror” |
50 | “Përfshirja prindërore në menaxhimin e jetës shkollore” |
51 | “Zbatimi i Kartës Zyrtare të Performancës në Shkollë” |
52 | “Komisioni i Disiplinës dhe masat disiplinore” |
53 | “Detyrimi shkollor dhe regjistrimi i nxënësve” |
54 | “Gjithëpërfshirja në shkollë” |
55 | “Trajnimi dhe kualifikimi i stafit të institucionit arsimor parauniversitar” |
IEB në mbështetje të zbatimit të standardeve zyrtare të drejtuesve të institucioneve arsimore parauniversitare si: kopshte, shkolla të arsimit 9-vjeçar, shkolla të mesme, ofron trajnime të zhvillimit profesional dhe të vlerësimit me kredite për të gjithë drejtuesit e arsimit parauniversitar.
Fushat e trajnimit, sipas standardeve, zyrtare janë:
Moduli | Titulli |
---|---|
1 | “Plani afatmesëm i institucionit arsimor parauniversitar” |
2 | “Plani vjetor i institucionit arsimor parauniversitar” |
3 | “Raporti i Vlerësimit të Brendshëm të Institucionit” |
4 | “Ngritja dhe funksionimi i bordit të institucionit arsimor parauniversitar” |
5 | “Ngritja dhe funksionimi i Qeverisë së Nxënësve” |
6 | “Ngritja dhe funksionimi i Komisionit të Etikës dhe Sjelljes” |
7 | “Ngritja dhe funksionimi i Komisionit të Shëndetit, Sigurisë, Mirëmbajtjes dhe Mjedisit” |
8 | “Ngritja dhe funksionimi i Këshillit të Prindërve të Institucionit arsimor, si dhe i Këshillit të Prindërve të Klasës” |
9 | “Plani i mësuesit” |
10 | “Portofoli i mësuesit” |
11 | “Procesi mësimor në klasë/grupe dhe vëzhgimi i tij” |
12 | “Ekipi kurrikular i shkollës dhe ekipet lëndore” |
13 | “Vlerësimet vjetore me short” |
14 | “Koha e punës së mësuesit në institucionet arsimore parauniversitare” |
15 | “Këshilli i Mësuesve” |
16 | “Standardet e shkollave komunitare” |
17 | “Teknika të bashkëpunimit shkollë-komunitet prindëror” |
18 | “Përfshirja prindërore në menaxhimin e jetës shkollore” |
19 | “Zbatimi i Kartës Zyrtare të Performancës në Shkollë” |
20 | “Komisioni i institucionit arsimor për nxënësit me aftësi të kufizuara” |
21 | “Komisioni i Disiplinës dhe masat disiplinore” |
22 | “Detyrimi shkollor dhe regjistrimi i nxënësve” |
23 | “Menaxhimi i kurrikulës bërthamë, i zgjedhjes së nxënësve, i kurrikulës me zgjedhje, si dhe ndërrimi i apo transferimi i lëndëve brenda dhe jashtë shkollës në gjimnaz.” |
24 | “Hartimi i projektit shkollor” |
25 | “Zhvillimi i minitesteve” |